Shittefy - En brunettes hverdag
Forsiden Om meg Outfits Innkjøp Reiser Russ2012 Bilder 30DaysCh.

Bilder fra skiferien i Zell Am See.

De hovne fingrene mine etter dama rant på meg. Du kan lese om hendelsen her: trykk

Æsj, se på pekefingeren min. Den er helt skeiv :p

Sånn da var jeg ferdig med feriesnakk! Håper bildene var kjekke å se på. :)
Her kan dere lese innlegg fra ferien: trykk , det er masse bilder der også.:)

Smask ;*

• Østerrike day 6: Skitrekk, sykehusbesøk, shopping og Galla-middag.

Denne dagen i trekket ble jeg kjørt på av en dame som rant rett over fingrene mine med skiene sine (jeg hadde ikke hansker på..), hun stoppet ikke opp å sa unnskyld engang... Men whatever, jeg la ikke helt merke til smerten eller noe så jeg rant videre jeg, plutselig kjente jeg at jeg ble jeg kjempe svimmel og ser ned på hendene mine. Det fosset blod fra dem, jeg tåler jo ikke å se blod så jeg ble døds kvalm og holdt på å besvime, så jeg tok av meg skiene og satte meg rett ned i bakken hvor jeg prøvde å få pusten tilbake (var jo i sjokk. :p).

En skiskolemann så at vi satt i bakken og kom ned til oss, han hjalp meg med å ta bandasje på hendene, ringte ambulanse og fikk en snøscootermann til å hente meg. Jeg ble hentet etter 10min og kjørt ned til City Xpress, der ble jeg satt i en rullestol og sendt ned med heisen.. Jeg bare tenkte "WTF?! Skjer med at jeg skal sitte i en rullestol?! Beina funker jo? flaut." :p  Da jeg var kommet meg ned ble jeg hentet med Ambulanse og kjørt til sykehus hvor jeg måtte ta røntgen osv.

Så nå har jeg enda engang fått medisiner og masse aent som skal gjøre meg frisk. hehe. Jeg har stor hevelse på hendene, kutt  og jeg har kanskje brukket noen fingre, men det skal jeg sjekke hjemme i Norge fikk jeg beskjed om.

Nå gjør jeg meg klar til Galla Middag. Vi skal gå med fine klær og pynte oss opp, men hendene mine ser jo ikke så pyntbare ut så jeg får bare plastre dem godt og satse på at det ser bra ut! :) Bw var også å shoppet, kjøpte meg 2 øredobber til oppe i øret, et skjerf, en uglering m/smykke, et ringstativ (sko).
    Legger ut bilder fra denne dagen senere, må gjøre meg klar til mat nå :)

• Østerrike day 5: Skitrekk

Har endelig blitt mye friskere enn i går så i dag fikk jeg være med i trekket. Vi dro helt til topp (Zell am See trekket), der var det skikkelig party stemning. Det var høy musikk, maaaaange bord og sitteplasser, utebar og masse folk! Allt i allt en super plass å være. :) I morgen er siste dag i trekket, blir sick trist. Liker meg her jeg, kunne godt flyttet hit and stuff. + her har de jo også alle de sterke medisinene som Norge ikke har, slik at folk blir fortere friske!

Kommer mere bilder etterhvert, nettet er bare litt ødelagt for øyeblikket.
    Ha en fin dag!! :)

Smask ;*

• Østerrike day 4: Stuck på hotellrommet.

Har vært drit dårlig(syk) i hele dag, så jeg fikk ikke lov til å dra opp i trekket. I dag var det strålendes sol og greier! fml. I stede for å kose meg i trekket har jeg vært stuck på hodellrommet og tatt tabletter og andre medisiner. Så jeg føler meg litt bedre nå når det har gått mange timer med tablettspising. Var så grei i formen at jeg fikk lov til å gå ned å spise middag i restauranten og skal snart få lov til å gå en tur til byen for å sjekke ut kveldslivet der, ooooh yeah! ;)

• Østerrike day 3: Skitrekk og legebesøk.

I går var vi oppe i trekket igjen, men før vi gikk dit måtte vi innom apoteket for å hente diverse ting jeg trengte for halsen. Halsen min var og er sår, har ikke stemme, jeg hoster så hardt at jeg kaster opp (mmmm, deilig? :p). Så vi fikk bedøvende tabletter for halsen, strepsils, hostesaft, tablett som roer ned lungene,  en tablett som skulle gi meg stemmen tilbake og en fuktighetskrem. Men dette var jo ikke nok medisiner, på kvelden ble jeg dårlig igjen og måtte ta en taxi til legen, han ga meg resept på en veldig sterk pencilin-kur, en spray som skulle bedøve hals og nese, og mere halsbedøvendes tabletter.

Btw dag 3 var i går. ;)

Smask ;*

• Østerrike day 2: Bytur og 4 retters middag.

Vi tok oss en liten bytur etter spaet i dag, må jo bli litt kjent med plassen :) Var først på en bensinstasjon og handlet noe mat før vi stakk på en cafe hvor jeg bestilte en drikk som var blanding av RedBull og Vodka, fysh det smakte drit :p Hadde egentlig aldri trodd at man kunne bestille slike ting på en cafe, men her om kring får man jodrikke over allt! På bensinstasjonen hadde de en egen vegg med sprit, champagne, vin, øl osv. Såå det virker som folka her har et villt festliv, hehe :) Etter å ha gått tur stakk vi tilbake på hotellet hvor vi slappet av til vi gikk ned i hotellrestauranten og spiste 4 retters :D

Jeg hadde:

Forrett 1:         3 roastbiffpålegg og salat med champagnesaus på.
    Forrett 2:         Suppe
    Hovedrett:       Laks med saus og gresskarbiter
    Dessert:          Sjokoladepannekake med is og fruktbiter

Det var kjempegodt!!!

Halvspist laks.

God natt! :)

Smask ;*

• Østerrike day 2: Spadag på hotellet! (M/bilder)

Det var ganske chill, det var forskjellige sånne saunaer, kaldtvannsbad, fargeterapirom, fotbad med kaldt og varmt vann og myemye mer :) Der jeg oppholdt meg mest var i fotbadet, tror jeg hadde vannet i den varme delen på rundt 50grader, hehe :)

Det var så varmt i den finske saunaen slik at mobilen ble drit dårlig til å ta bilder med.

Internettet streiker så det blir ikke noe mere bilder i dette innlegget dessverre :(

Smask ;*

• Skal snart gå ned til spaet.

I dag blir det spa på oss, personalet på hotellet har åpnet det tidligere slik at vi kan være der. Dette pleier de visst nok aldri gjøre, så dette her kaller jeg spesialbehandling! :) Tror ikke det blir noen bilder fra spaet så dere får nøye dere med et bilde fra homesiden til hotellet! ;)

Snakkes senere! :)

• Østerrike dag 1: Skitrekket i Zell Am See m/bilder

I dag dro vi bort til naboen vår.. tadaadadammm: SKITREKKET!! det var helt konge!! Bakkene, heisene og maten var supernice!

Har sykt store fingre på dette bildet, grunnen: Jeg rant uten hansker i 2 timer.

Ha en fin kveld folks!! :)

Smask ;*

• Østerrike dag 1: Flyreisen og Hotellrommet m/bilder.

Vi ankom hotellet rundt midnatt (natt til i dag)

Det er kjempefint her, den ene veggen er kun ett vindu (pluss en veranda dør og veranda), så på morningen så kan vi bare åpne gardinene og ligge i senga og se ut! Og så er det tv her som vi kan dra i slik at den kommer ut fra veggen og henger rett forran senga :D I natt når vi kom hit hadde de ansatte kjøpt inn mat og pyntet påleggsfat som stod klare på rommet (vi måtte jo ha kveldsmat), gaaaad luksus!!

Btw flyreisen gikk kjempefint, men vi måtte vente 4 timer i Frankfurt før vi skulle videre til Salzburg. Fra Salzburg ble vi hentet med en stoooor taxi som kjørte oss til hotellet, det tok ca. 1 time og 30 min.

Bilderyss:

HER ER HOTELLROMMET:

legger ut bilder fra trekket i neste innlegg (med bilder!!) :D