Shittefy - En brunettes hverdag
Forsiden Om meg Outfits Innkjp Reiser Russ2012 Bilder 30DaysCh.

Bilder fra skiferien i Zell Am See.

De hovne fingrene mine etter dama rant p meg. Du kan lese om hendelsen her: trykk

sj, se p pekefingeren min. Den er helt skeiv :p

Snn da var jeg ferdig med feriesnakk! Hper bildene var kjekke se p. :)
Her kan dere lese innlegg fra ferien: trykk , det er masse bilder der ogs.:)

Smask ;*

• sterrike day 6: Skitrekk, sykehusbesk, shopping og Galla-middag.

Denne dagen i trekket ble jeg kjrt p av en dame som rant rett over fingrene mine med skiene sine (jeg hadde ikke hansker p..), hun stoppet ikke opp sa unnskyld engang... Men whatever, jeg la ikke helt merke til smerten eller noe s jeg rant videre jeg, plutselig kjente jeg at jeg ble jeg kjempe svimmel og ser ned p hendene mine. Det fosset blod fra dem, jeg tler jo ikke se blod s jeg ble dds kvalm og holdt p besvime, s jeg tok av meg skiene og satte meg rett ned i bakken hvor jeg prvde f pusten tilbake (var jo i sjokk. :p).

En skiskolemann s at vi satt i bakken og kom ned til oss, han hjalp meg med ta bandasje p hendene, ringte ambulanse og fikk en snscootermann til hente meg. Jeg ble hentet etter 10min og kjrt ned til City Xpress, der ble jeg satt i en rullestol og sendt ned med heisen.. Jeg bare tenkte "WTF?! Skjer med at jeg skal sitte i en rullestol?! Beina funker jo? flaut." :p  Da jeg var kommet meg ned ble jeg hentet med Ambulanse og kjrt til sykehus hvor jeg mtte ta rntgen osv.

S n har jeg enda engang ftt medisiner og masse aent som skal gjre meg frisk. hehe. Jeg har stor hevelse p hendene, kutt  og jeg har kanskje brukket noen fingre, men det skal jeg sjekke hjemme i Norge fikk jeg beskjed om.

N gjr jeg meg klar til Galla Middag. Vi skal g med fine klr og pynte oss opp, men hendene mine ser jo ikke s pyntbare ut s jeg fr bare plastre dem godt og satse p at det ser bra ut! :) Bw var ogs shoppet, kjpte meg 2 redobber til oppe i ret, et skjerf, en uglering m/smykke, et ringstativ (sko).
    Legger ut bilder fra denne dagen senere, m gjre meg klar til mat n :)

• sterrike day 5: Skitrekk

Har endelig blitt mye friskere enn i gr s i dag fikk jeg vre med i trekket. Vi dro helt til topp (Zell am See trekket), der var det skikkelig party stemning. Det var hy musikk, maaaaange bord og sitteplasser, utebar og masse folk! Allt i allt en super plass vre. :) I morgen er siste dag i trekket, blir sick trist. Liker meg her jeg, kunne godt flyttet hit and stuff. + her har de jo ogs alle de sterke medisinene som Norge ikke har, slik at folk blir fortere friske!

Kommer mere bilder etterhvert, nettet er bare litt delagt for yeblikket.
    Ha en fin dag!! :)

Smask ;*

• sterrike day 4: Stuck p hotellrommet.

Har vrt drit drlig(syk) i hele dag, s jeg fikk ikke lov til dra opp i trekket. I dag var det strlendes sol og greier! fml. I stede for kose meg i trekket har jeg vrt stuck p hodellrommet og tatt tabletter og andre medisiner. S jeg fler meg litt bedre n nr det har gtt mange timer med tablettspising. Var s grei i formen at jeg fikk lov til g ned spise middag i restauranten og skal snart f lov til g en tur til byen for sjekke ut kveldslivet der, ooooh yeah! ;)

• sterrike day 3: Skitrekk og legebesk.

I gr var vi oppe i trekket igjen, men fr vi gikk dit mtte vi innom apoteket for hente diverse ting jeg trengte for halsen. Halsen min var og er sr, har ikke stemme, jeg hoster s hardt at jeg kaster opp (mmmm, deilig? :p). S vi fikk bedvende tabletter for halsen, strepsils, hostesaft, tablett som roer ned lungene,  en tablett som skulle gi meg stemmen tilbake og en fuktighetskrem. Men dette var jo ikke nok medisiner, p kvelden ble jeg drlig igjen og mtte ta en taxi til legen, han ga meg resept p en veldig sterk pencilin-kur, en spray som skulle bedve hals og nese, og mere halsbedvendes tabletter.

Btw dag 3 var i gr. ;)

Smask ;*

• sterrike day 2: Bytur og 4 retters middag.

Vi tok oss en liten bytur etter spaet i dag, m jo bli litt kjent med plassen :) Var frst p en bensinstasjon og handlet noe mat fr vi stakk p en cafe hvor jeg bestilte en drikk som var blanding av RedBull og Vodka, fysh det smakte drit :p Hadde egentlig aldri trodd at man kunne bestille slike ting p en cafe, men her om kring fr man jodrikke over allt! P bensinstasjonen hadde de en egen vegg med sprit, champagne, vin, l osv. S det virker som folka her har et villt festliv, hehe :) Etter ha gtt tur stakk vi tilbake p hotellet hvor vi slappet av til vi gikk ned i hotellrestauranten og spiste 4 retters :D

Jeg hadde:

Forrett 1:         3 roastbiffplegg og salat med champagnesaus p.
    Forrett 2:         Suppe
    Hovedrett:       Laks med saus og gresskarbiter
    Dessert:          Sjokoladepannekake med is og fruktbiter

Det var kjempegodt!!!

Halvspist laks.

God natt! :)

Smask ;*

• sterrike day 2: Spadag p hotellet! (M/bilder)

Det var ganske chill, det var forskjellige snne saunaer, kaldtvannsbad, fargeterapirom, fotbad med kaldt og varmt vann og myemye mer :) Der jeg oppholdt meg mest var i fotbadet, tror jeg hadde vannet i den varme delen p rundt 50grader, hehe :)

Det var s varmt i den finske saunaen slik at mobilen ble drit drlig til ta bilder med.

Internettet streiker s det blir ikke noe mere bilder i dette innlegget dessverre :(

Smask ;*

• Skal snart g ned til spaet.

I dag blir det spa p oss, personalet p hotellet har pnet det tidligere slik at vi kan vre der. Dette pleier de visst nok aldri gjre, s dette her kaller jeg spesialbehandling! :) Tror ikke det blir noen bilder fra spaet s dere fr nye dere med et bilde fra homesiden til hotellet! ;)

Snakkes senere! :)

• sterrike dag 1: Skitrekket i Zell Am See m/bilder

I dag dro vi bort til naboen vr.. tadaadadammm: SKITREKKET!! det var helt konge!! Bakkene, heisene og maten var supernice!

Har sykt store fingre p dette bildet, grunnen: Jeg rant uten hansker i 2 timer.

Ha en fin kveld folks!! :)

Smask ;*

• sterrike dag 1: Flyreisen og Hotellrommet m/bilder.

Vi ankom hotellet rundt midnatt (natt til i dag)

Det er kjempefint her, den ene veggen er kun ett vindu (pluss en veranda dr og veranda), s p morningen s kan vi bare pne gardinene og ligge i senga og se ut! Og s er det tv her som vi kan dra i slik at den kommer ut fra veggen og henger rett forran senga :D I natt nr vi kom hit hadde de ansatte kjpt inn mat og pyntet pleggsfat som stod klare p rommet (vi mtte jo ha kveldsmat), gaaaad luksus!!

Btw flyreisen gikk kjempefint, men vi mtte vente 4 timer i Frankfurt fr vi skulle videre til Salzburg. Fra Salzburg ble vi hentet med en stoooor taxi som kjrte oss til hotellet, det tok ca. 1 time og 30 min.

Bilderyss:

HER ER HOTELLROMMET:

legger ut bilder fra trekket i neste innlegg (med bilder!!) :D