Shittefy - En brunettes hverdag
Forsiden Om meg Outfits Innkjøp Reiser Russ 2012 Bilder 30DaysCh.

Duene i parken planla drap på meg!

Har ikke hatt så mye tid til å blogge i det siste, har vært opptatt med skole å sånn. Har jo begynt i ny klasse så jeg prøve å forstå hva faget faktisk handler om da :p  Jeg har forresten skiftet praksisplass, så å jobber jeg på Cubus, det er kjempe kjekt og tiden går fort (selv om jeg må jobbe fra 10:00-16:00.) Silje G jobber også der, så jeg og hun hadde det kjempekos på jobben den onsdagen som var. Vi gikk på mc Donalds og så fant vi på mange dårlige vitser som vi lo av. Noen var f.eks "Det er bedre å pule en hest, enn å reise vest", "Det er bedre å bli slikket, enn å få det skumle blikket" osv....  Ikke at de var så morsomme da, men vi var trøtte tror jeg så vi lo mye, btw vi fant på et eget språk, som jeg ikke husker lenger x)  hihi:)

SELVE DUE ANGREPET, ONSDAG 27 OKTOBER 2010 !!

Duer er noen skumle dyr, de er sleipere enn folk tror, de har altså en hjerne inni de små onde hodene sine !!!.. Jeg fant ut at de var skumle da jeg var i byen på onsdag etter en rolig jobbedag, tror faktisk de planla et due drap på meg jeg! haha tulla, men det som skjedde da jeg var i parken var faen meg creepy. Jeg hadde en flaske med brus i hånden (som de sikkert trodde var mat) og jeg hadde fem min på å rekke bussen jeg skulle ta, så når jeg går forbi duene snur alle seg mot meg og flyr bort til meg.  Så jeg begynte å løpe for å få dem til å stikke, men de bare fulgte etter, så etter 2 minutters løping gikk jeg stille heller, da stoppet de å fly og gikk etter meg heller... Så prøvde jeg å gå en annen vei, men de fulgte fortsatt etter meg (Silje lo seg jo nesten til døde der hun sto å så på meg som skreik å sprang rundt om kring i parken) Jeg fant ut etter en liten stund at jeg skulle løpe bort til bussen, fordi jeg kunne jo ikke komme forsent heller, så jeg spurtet mot bussen, og brølte til Silje at hun skulle komme hun og. Ehhmm... Jaaa.. jeg ble kvitt duene og snipp snapp snute så var mitt kule eventyr ute :DD

Gammelt bilde fra november i fjor. (Det var de duene som fulgte etter meg!)

• Jeg har skiftet linje til Salg,Service og Sikkerhet :)

På mandag spurte jeg rådgiveren om jeg kunne bytte klasse, pga. jeg ikke liker reiseliv og at jeg har vennene mine i Salg, Service og sikkerhets klassene. I dag sa rådgiveren at jeg skal begynne i 2SSC, men betingelsen for at jeg fikk få skifte klasse er at jeg må lese mye om hva fag de har og hva de har gjort til nå. Såååå det blir vell en lesehelg for meg... Btw jeg begynner i 2SSC (hahahaha, stakkars folk som skal få meg i klassen...(a) på torsdag!!  Og enda en liten btw, jeg må søke på ny praksisplass for Turistinformasjonen er ikke rett praksisplass i forhold til linjen jeg går på nå.. Sååå i morgen så små jeg stikke til byen i 12 tiden fordi jeg skal levere søknad til Brødrene Pedersen, har ringt dem og snakket me dem så jeg skal møte sjefen der !!  Menne nå er jeg skam trøtt / skal se på "Partydronninger" på  nrk.no. Det er faen så digg å se på! :)

• Borte bra, men hjemme best ;)

Jeg føler meg skam sliten etter Nice turen, vi gikk langt hver eneste fuckings dag (utenom når vi var å stranda å bada.), men det var verdt det ;) vi fikk jo se mange ting + jeg kjøpte meg nye lær som jeg er veldig fornøyd med selv.

Btw jeg har jo ikke blogget noe serlig i ferien så jeg bare putter inn noen bilder her jeg♥ :)

Båten bak meg heter Sea Force One eller noe sånt ;)

Markus står med en kul bil.. :)

Mens jeg står med en Guuuuul BIIIIL :D

Den russisk-ortodokse St. Nicolas-katedralen i Nice

"I am the champion my frieeeeend (8)"

:DD

Markus spiser reker fra Madagaskar, de er faen Verdens beste reker!

Her er vi på shoppingtur :)

Klærne jeg kjøpte :)

Kommer til å savne Nice!♥

• Nice iDag+iGår

I dag har jeg vært på stranden igjen + på et kjøpesenter som er det største i Nice, der kjøpte jeg en hel bærepose med snop oppi.. Jeg elsker snop så nå gleder jeg meg til å komme meg hjem til Norge slik at jeg skal få spise det(får ikke lov å spise det her i siden jeg lovet pappa at hvis jeg fikk kjøpe snop så skulle jeg ikke spise det før jeg var i Norge igjen, men jeg har vært tyv å stjelt en slikkepinne fra den ene snopeposen..moahahaha!!>:) )

Hmm... i går var jeg forresten i gamlebyen i Nice og så stakk vi på restaurant på kvelden. Før vi dro til gamlebyen ville mamma leke frisør, så hun klippet pannleugg på meg -.-  men heldigvis kan jeg gjemme den bak skråluggen min :)

POOOOOOOOOOSE!

Weee!!! :D

Fikk en flue i håret.. :S

Fina grisefjeset

Jeg er faen så tøff!! DAAAIM!!

• Nice er digg!!!

I dag har jeg badet i sjøen og solt meg såå nå er jeg blitt brun!(det er 24grader her i Nice btw)  Jeg elsker denne plassen her, men synd at Franskmennene suger i engelsk -.- Å i dag så fikk jeg rått eg på Spagetti Carbonaraen min, det smakte piss!!! ogogog stranden er faktisk lagt av runde steiner, ikke god myk sand. Så når jeg skulel gå ned til sjøen så fikk jeg skam vondt i beina. Btw flyturen til Nice tok hundre år, vi tok flyet til Amsterdam og så måtte vi bytte til et annet fly som skulle til Nice. Flyet som gikk fra Amsterdam var veldig lite, og det var bare to seter på hver rad akkurat som i en buss.

Litt bilder fra Nice til nå:

Flyet på vei til Amsterdam.

Gratis ting vi fikk på flyet

Meg og Mamma har det kjekt på flyturen :)

Flyplassen i Amsterdam, det står "Pet" på søppeldunken. :D

Drar ut kinnet på mannen :)

Det lille flyet som fløy oss til Nice :)

Fremme på hotellet.

FROOOOOKOST!!!! :DDDD

Klar til å gå til sjøen! (ser skam trøtt ut)

Stranden.... Den er evig vond å ligge på..

Badet ca. 2 timer i strekk og så tok jeg 1time pause å så badet jeg i 1 time til etter det.

Steinslottet jeg og Markus lagte. :)

(btw det er noen irriterendes folk som sitter ved siden av meg nå, så har websamtale på høytaler og de snakker ett annet språk-.- syns de burde hatt sånne øreting i ørene heller..)

Men nå må jeg gå, skal stelle meg litt før jeg stikker å sjekker ut plassen her :)