Shittefy - En brunettes hverdag
Forsiden Om meg Outfits Innkjp Reiser Russ 2012 Bilder 30DaysCh.

Duene i parken planla drap p meg!

Har ikke hatt s mye tid til blogge i det siste, har vrt opptatt med skole snn. Har jo begynt i ny klasse s jeg prve forst hva faget faktisk handler om da :p Jeg har forresten skiftet praksisplass, s jobber jeg p Cubus, det er kjempe kjekt og tiden gr fort (selv om jeg m jobbe fra 10:00-16:00.) Silje G jobber ogs der, s jeg og hun hadde det kjempekos p jobbenden onsdagen som var. Vi gikk p mc Donalds og s fant vi p mangedrlige vitser som vi lo av. Noen varf.eks "Det er bedre pule en hest, enn reisevest", "Det er bedre bli slikket, enn f det skumle blikket" osv.... Ikke at de var s morsomme da, men vi var trtte tror jeg s vi lo mye, btw vi fant p et eget sprk,somjegikke husker lengerx)hihi:)

SELVE DUE ANGREPET, ONSDAG 27OKTOBER 2010!!

Duer er noen skumle dyr, de er sleipere enn folk tror, de har alts en hjerne inni de sm onde hodene sine !!!..Jeg fant ut at de var skumle da jeg var i byen p onsdag etter en rolig jobbedag, tror faktisk de planla et due drap p meg jeg! haha tulla, men det som skjedde da jeg var i parken var faen meg creepy. Jeg hadde en flaske med brusi hnden(som de sikkert trodde var mat) og jeg hadde fem min p rekke bussen jeg skulle ta, s nr jeg gr forbi duene snur alle seg mot meg og flyr bort til meg.S jegbegynte lpe for f dem til stikke, men de bare fulgte etter, s etter 2 minutters lping gikk jeg stille heller, da stoppet de fly og gikk etter meg heller... S prvde jeg g en annen vei, men de fulgte fortsatt etter meg (Silje lo seg jo nesten til dde der hun sto s p meg som skreik sprang rundt om kring i parken) Jeg fant ut etter en liten stund at jeg skulle lpe bort til bussen, fordi jeg kunne jo ikke komme forsent heller, s jeg spurtet mot bussen, og brlte til Silje at hun skulle komme hun og. Ehhmm... Jaaa.. jeg ble kvitt duene og snipp snapp snute s var mitt kule eventyr ute :DD

Gammelt bilde fra november i fjor. (Det var de duene som fulgte etter meg!)

• Jeg har skiftet linje til Salg,Service og Sikkerhet :)

P mandag spurte jeg rdgiveren om jeg kunne bytte klasse, pga. jeg ikke liker reiseliv og at jeg har vennene mine i Salg, Service og sikkerhets klassene. I dag sardgiveren at jeg skal begynne i 2SSC, men betingelsen for at jegfikk f skifte klasse er at jeg m lese mye om hva fag de har og hva de har gjort til n. S det blir vell en lesehelg for meg... Btw jeg begynner i 2SSC (hahahaha, stakkars folk som skal f meg i klassen...(a) )p torsdag!! Og enda en litenbtw, jeg m ske p ny praksisplass for Turistinformasjonen er ikke rett praksisplass i forhold til linjen jeg gr p n.. S i morgen s sm jeg stikke til byen i 12 tiden fordi jeg skal levere sknad til Brdrene Pedersen, har ringt dem og snakket me dem s jeg skal mte sjefen der !! Menne n er jeg skam trtt /skal se p "Partydronninger" p nrk.no. Det er faen s digg se p!:)

• Borte bra, men hjemme best ;)

Jeg fler meg skam sliten etter Nice turen, vi gikk langt hver eneste fuckings dag (utenom nr vi var stranda  bada.), men det var verdt det ;) vi fikk jo se mange ting + jeg kjpte meg nye lr som jeg er veldig fornyd med selv.

Btw jeg har jo ikke blogget noe serlig i ferien s jeg bare putter inn noen bilder her jeg♥ :)

Bten bak meg heter Sea Force One eller noe snt ;)

Markus str med en kul bil.. :)

Mens jeg str med en Guuuuul BIIIIL :D

Den russisk-ortodokse St. Nicolas-katedralen i Nice

"I am the champion my frieeeeend (8)"

:DD

Markus spiser reker fra Madagaskar, de er faen Verdens beste reker!

Her er vi p shoppingtur :)

Klrne jeg kjpte :)

Kommer til savne Nice!♥

• Nice iDag+iGr

I dag har jeg vrt p stranden igjen + p et kjpesenter som er det strste i Nice, der kjpte jeg en hel brepose med snop oppi.. Jeg elsker snop s n gleder jeg meg til komme meg hjem til Norge slik at jeg skal f spise det(fr ikke lov spise det her i siden jeg lovet pappa at hvis jeg fikk kjpe snop s skulle jeg ikke spise det fr jeg var i Norge igjen, men jeg har vrt tyv stjelt en slikkepinne fra den ene snopeposen..moahahaha!!>:) )

Hmm... i gr var jeg forresten i gamlebyen i Nice og s stakk vi p restaurant p kvelden. Fr vi dro til gamlebyen ville mamma leke frisr, s hun klippet pannleugg p meg -.-  men heldigvis kan jeg gjemme den bak skrluggen min :)

POOOOOOOOOOSE!

Weee!!! :D

Fikk en flue i hret.. :S

Fina grisefjeset

Jeg er faen s tff!! DAAAIM!!

• Nice er digg!!!

I dag har jeg badet i sjen og solt meg s n er jeg blitt brun!(det er 24grader her i Nice btw) Jeg elsker denne plassen her, men synd at Franskmennene suger i engelsk -.- i dag s fikk jeg rtt eg p Spagetti Carbonaraen min, det smakte piss!!!ogogog stranden er faktisk lagt av runde steiner, ikke god myk sand. S nr jeg skulel g ned til sjen s fikk jeg skam vondt i beina. Btw flyturen til Nice tok hundre r, vi tok flyet til Amsterdam og s mtte vi bytte til et annet fly som skulle til Nice. Flyet som gikk fra Amsterdam var veldig lite, og det var bare to seter p hver rad akkurat som i en buss.

Litt bilder fra Nice til n:

Flyet p vei til Amsterdam.

Gratis ting vi fikk p flyet

Meg og Mamma har det kjekt p flyturen :)

Flyplassen i Amsterdam, det str "Pet" p sppeldunken. :D

Drar ut kinnet p mannen :)

Det lille flyet som fly oss til Nice :)

Fremme p hotellet.

FROOOOOKOST!!!! :DDDD

Klar til g til sjen! (ser skam trtt ut)

Stranden.... Den er evig vond ligge p..

Badet ca. 2 timer i strekk og s tok jeg 1time pause s badet jeg i 1 time til etter det.

Steinslottet jeg og Markus lagte. :)

(btw det er noen irriterendes folk som sitter ved siden av meg n, s har websamtale p hytaler og desnakker ett annet sprk-.- syns de burde hatt snne reting i rene heller..)

Men n m jeg g, skal stelle meg litt fr jeg stikker sjekker ut plassen her :)