Shittefy - En brunettes hverdag
Forsiden Om meg Outfits Innkjp Reiser Russ 2012 Bilder 30DaysCh.

Slutt p ferien = 2 uker med tentamener!

I morgen er det skole igjen som betyr at vi har 2 uker med bare tentamener i vente! Kommer til bli skam stress! Legger inn listen over hvordan uken blir s dere kan synes synd p meg! :p +uten om dette har vi en innlevering til muntlig eksamen i samfunnsfag som skal inn p onsdagskveld, jeg forstr ikke noen ting av det vi skal levere inn s jeg sliter litt.. :/

Plan over heldagsprver etter pske

• Tirsdag 26.4 Forberedelsesdag engelsk
  • Fredag 6.5 Tverrfaglig tentamen

Blogglisten

• Siste dag i Mallorca.

Ja, n er det siste dag i Mallorca, litt vemodig da.. Plassen (Alcudia) er jo nydelig,.. nr det ikke regner da he-he. :p I dag har det faktisk vrt en del sol, ble litt brun tror jeg! Wuhuu! :D Dagen i dag var egentlig helt normal fra andre dager untatt at vi kjrte gokart igjen! Denne gang var jeg s god at jeg fikk kjeft for kjre p de andre slik at de snurret rundt. Flte meg veldig pro faktisk, og de andre syntes ogs at jeg var flink! :DDD P kvelden stakk vi p restaurant med Bratteb-familien, en koselig gjeng! Da vi spiste var det en gutt som varprikk lik Justin Bieber s vi mtte snu oss et par ganger for se om de var i slekthaha :p Yeye, n sitter jeg her og venter p Frank som skal komme p msnhalv tolv.Trist at jeg bare fr snakket med han i 30min fordi jeg m legge meg tidlig i siden vi skalst opp 04:00 i morgen:) Gleder meg noe sinnsykt til komme hjem til gutten min igjen, har savnet han noe jvlig <33333333

• Mallorca dag 6 - Sightseeing i Palma

I dag var jeg og mamma p en guidet tur i Palma som er hovedstaden i Mallorca. Lrte meg mye nytt og det var veldig lrerikt! Guiden vr var morsom og snakket engelsk, han ver helt inni stoffet han skulle fortelle til oss s det var kjekt hre p.:) Det frste vi gjorde da vi kom til hovedstaden var se p korsfestelsen, da s vi ett dramastykke der Jesus ble korsfestet, det var ganske spesielt. Menneskene som spilte hadde fantastiske kostymer og levde seg helt inn i rollene, det var til og med en mann fra publikumsom joinet stykket selv om han ikke var med. Folk prvde dra ham bort, men han nektet og la seg ned og knelte forran "Jesus"..I slutten ble det veldig kjedelig st og se p for allt var jo helt likt hele tiden + at det var liten plass st. Jeg hadde kun en fot p trappen jeg stod p.

Etter skuespillet gikk jeg og mamma p caf og spiste litt mat fr vi skulle videre til en stor festning + f en panorama sightseeing i byen :)
    Btw det var s varmt i palma at jeg mtte kjpe meg en t-skjorte der det sto "I ♥Mallorca" p, jeg er en skikkelig turist! Hihi :)

• Mallorca dag 5 - Shopping, massasje! (+innkjp)

I dag stod vi opp tidlig for g i butikkene for se om vi fant noe vil likte. Jeg kjpte meg en kjole + en topp. Mamma kjpte seg snn hawaii skjrt og blomsterkrans (som skal brukes til afterski som naboene har rlig). S hvis det blir Hawaii fest en gang eller noe kan jeg jo bare stjele det :D<3 Etter en noen timer med shopping gikk vi p en restaurant for spise litt. :)

P ettermiddagen stakk vi p spa, jeg fikk AromaMassasje, mens mamma fikk fotmassasje. Satser p at min var best :))
    Har aldri vrt ftt massasje fr s jeg visste jo ikke hvor vondt det skulle gjre. Frst var det veldig deilig, men s begynte massren og trykke p ryggen min og hamret ls. Jeg prvde slappe av mens hun holdt p, men det var jo ikke s veldig lett. Etter hvert ble det jo bedre da fordi da var jeg jo vant med at det var litt vondt :p Tror jeg trenger f enda en massasje jeg, bare for bli vant med det likssom :))

Bilder av klrne:

• GoKart i Mallorca (video)

• Mallorca - Innkjp

Her er bilder av hva jeg har kjpt til n (utenom internett osv..) :))))

Shakira parfyme + singlet.

Ring jeg kjpte i en butikke langs stranden :)

Gave til Frank. :)))

Snop til Frank.. och och meg <3

• Mallorca dag 4 - Shopping, chillin and gokart.

I dag har vi gtt tur som vanelig og s p snne kjekke ting som ligger litt rundt om kring :p Men fr vi stakk p tuur badet jeg i bassenget p Princesa (en annen del av hotellet) fordi det er det varmeste av alle bassengene :)) P shoppingturen kjpte jeg enda en gave til Frank som jeg skal prve f plass til i det lille pskegget hans + jeg kjpte Shakira prafyme til meg selv. Lukten p parfymen var faktik ganske god, den var ikke for st eller for damete (s den passet perfect til meg!) :)

Senere p dagen stakk alle sykkelfolkene + meg til gokart banen for kjre litt. Har aldri kjrt gokart fr s det var skremmendes, s for holde meg rolig mens jeg kjrte snakket jeg til meg selv, lager en liten liste over hva jeg sa:

• Nr jeg skulle starte: "Herregud, Herregud, Herregud!"
    • I svingene: "Dette gr s bra s, bare ta det i ditt eget tempo"
    • Resten av banen "omg,omg,omg..."
    • Nr vi var ferdige: "puhhh.....Jeg lever enda!"

De andre som kjrte p banen sa at de hrte meg mumle nr de kjrte forbi meg :p

P kvelden stakk vi(familien) p verdens meste restaurant (TexMex eller noe) der vi bestilte god mat. Jeg hadde to store tacoskjell med masse godt inni :)))) Yumm Yumm! <3

Slenger ut bilder fra dagen :))

• Bilder fra grsdagen.

• Mallorca dag 3 - Shopping og tur

I dag gik kjeg og mamma en fire timers tur i den varme sola, vi gikk til gamle byen, stranden og rundt om kring :) Kjpte meg en ring in the old town jeg! Den var faktisk ganske kul, men litt spesiell. :) kan ta bilde av den senere :) Jeg har ogs vrt kjpt snop i dag(en hel brepose), til ste Franken min. Hper han blir glad!<3Hehe, spiste litt av det selv ogs, det s s godt ut der det lg iposen :)

Btw jeg hater at alle de der spanjolenetuter p meg! Det er kjempe plagsomtog kleint.Jeg forstr jo at de tuter nr jeg kommer der ien shorts som gr rett under rompa, hyhlte sko, og enlitentoppp meg + har blondt hr. Men det gr an la vr tute, det er jo normalt at du gr lettkledd i syden da s det skal vell ikke vre s nyttfor dem at de trenger tute. Whatever, leger ut bilder senere fra dageni dag :))

• Mallorca dag 2 - Strandliv og Mat.

I dag har vi bare slapt av med bassenget og kost oss hele dagen :) Dagen startet med at jeg mtte st opp grr tidlig (ca. 11:00), man skal jo ikke st opp tidlig i ferien, eller? Noen ganger kan det vre bra st opp tidlig for f med seg dagen, men nr du er p avslappingstur skal du jo egentlig sove leeeeeenge og bare chille! :) Whatever, etter jeg stod opp spiste jeg frokost, stelte meg og s stakk vi alle til sjen. Kjpte meg snn kasteting i gr (ligner litt p snn tennis, men det er ikke det) s det spilte vi p stranden. Etter stranden stakk vi opp til bassenget for sole oss litt mer fr vi skulle til spaet for bestille massasje timer. Jeg bestilte Aroma massage som skal vare i 50 minutt, utenom dette fikk jeg fri adgang til boblebadet. :)) P kvelden stakk vi p en restaurant som heter TexMex, med oss hadde vi noen andre fra sykkelgjengen. Maten jeg bestilte var TexasRibs, den varekstremt vanskelig spise. Stresset som f*** med tygge p de der beina som ikke hadde noe serlig med kjtt, men den var god da :))
    The End :D

Litt bilder fra dagen:

• Dagens outfits!

Her er dagens klr, brukte to forskjellige antrekk s dere fr se begge to:

Topp: BikBok
    Shorts: H&M
    Veske: Syden
    Sko: Vagabond

Dongeri jakke: BikBok
    Shorts: H&M
    Topp: BikBok

• MALLORCA dag 1

N sitter jeg i Mallorca og koser meg i varmen (som er litt kald for yeblokket fordi jeg sitter p rommet vrt der solen ikke er...) J,,, reisen hit var skam stress just look here:

• Fra Sola var flyet 45min forsinket.
    • Fra Oslo var flyet overbooket, s 4 passasjerer mtte sove over i Oslo. Det som var bra med det var jo at de som stod over flyturen kunne velge mellom f 250euro i cash eller 500euro i reise. Uansett hva de valgte s fikk de hotellovernatting og middag inkludert. (Vi stod heldigvis ikke over! Selv om et det var mange penger bruke..)
    • Fra Amsterdam mtte vi sjekke inn p nytt.. + Det tok lang tid g fordi Schiphol er stoooooort! Vi brukte 30minutter til finne innsjekken.
    • FREMME I MALLORCA!!!! <3 (vi mtte vente p hele sykkelgjengen i 1 og en halv time for de fant ikke bagasjen sin. De tok et annet fly da, MEN vi skulle bare vente p dem i 30min1)

Wuhuuuu!! Jeg har blitt brun forresten! Har ligget i solen i 3 timer kun! :) Och och och jeg har betalt moneys for bruke internettet, s n har jeg betalt internett p rommet for 1 uke, det kostet 25euro.. Tipper det er billig :)

"Overgi dere n ellers fr dere en p trynet! Sjekk det synet! Teeeeeam MIRIAM WAAGE!"

Ble litt inspirert av pokemon som dere kan lese en linje oppforbi :)

Yeye, jeg stikker n, m game litt sims3 fr vi skal g sjekke ut plassen! Skal bloggesenere i kveld!S snakkis<3

• Check list!

Har laget meg en liste til Mallorca over ting jeg trenger hvis jeg finner:

• Bikini
    • Sommer skjorter
    • Shorts (som ikke er hy i livet)
    • Ny sminke
    • Gooood fuktighetskrem
    • Snn s gjr at bena glinser pent nr du gr i shorts ;)
    • Solbriller
    • Falske yenvipper (har lyst til prve det ut selvom jeg har lange vipper)

• Spis Deg Brun!

Jeg har lest p nettet og blitt fortalt at jeg kan bli brunav spise gulrot eller presse ut saften fra en gulrot drikke den:)) S n sitter jeg tygger pgulrtter for harde livet i hp om bli bruuuuun :)<3 btw leste noe om at betakaroten inneholder gulrtter. ;) yeye,.. m tygge videre n jeg s snakkis <3

Nom nom nom <333

• Reiser til Mallorca i psken :)

Skal reise til Mallorca om to uker med familien (mamma, pappa og Markus). Grunnen til at vi reiser er fordi Markus og resten av SSK skal ha treningsleir der nede (de som er med er bare de som er p Markus sin alder.) Jeg har skt p nettet og funnet hotellet vi skal ligge p :) eller jeg tror jeg har funnet rett (pappa sier det er rett s..) menmen, trykk for komme til hotellgreia ---> SunwingResort <3

Gleder meg kjempe mye til reisen! Men hper ikke flyet krsjer :S

• Typisk!

Sitter n her i klasserommet mittog kjeder meg med en oppgave som jeg og Emma skal gjre.. Vi skal skrive en oppgave om SV som skal leveres inn om 2 dager (vi har ikke begynt en gang)! Men uansett til poenget: Vi skal p kino i dag medB klassen klokken 10:45, men det stod ingenting om at vi ikke skulle mte opp p skolen i meldingen lreren skrev p itslearning:

"Hei,
    da erdet bekreftet at det blir kino mandag 4.4
    Vi mter p kulturhuset kl 1045. Ha med 55 blanke kroner.
    Dere m ha eksakt belp, alts ingen veksling.
    Etter kinoen blir det konomi som vanlig i siste kt.
    Vel mtt

E"

Hvis vi ikke skulle mte opp p skolen burde det sttt -.-

Yeye, fr kose meg med gjre innleveringer som jeg m levere inn denne uken. ADIOS! <3

• Sommerjobb?

N har jeg skt p sommerjobb, har ftt melding om at de har mottatt sknaden min og at jeg fr svar en gang i tiden nr de har valgt ut folk til samtaler ... Det hres skummelt ut g snakke med noen p snn jobb. Huff Huff, men jeg hper jo selvsagt at jeg blir valgt ut til ha samtale da! Det hadde vrt digg f masse penger. Det er en ting som er dumt med sommerjobb og det er at fleste parten vil ha inn ungdommer som er 18r og oppover.. Jeg vlir 18 om ca.5mnd jeg :// yeye, jeg m stikke skal til fotograf ta sskenbilder snn :))